• وبلاگ : به سمت خدا
  • يادداشت : گوشي خدا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • نظرات : 2 خصوصي ، 8 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + مهرو 
    سلام اين پيام امروز تو وبلاگم اومد منم بهش عمل کردم.. بخونش اين پيام مال من نيست ولي بخونش: تو رو به امام زمان قسم مي دم اين پيام رو بخون.
    دختري از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا اميد شدند.شبي خواب حضرت زينب (س)را ديدم در گلوم اب ريخت شفا پيدا کردم ازم خواست اينو به بيست نفر بگم. اين پيام به دست کارمندي افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد ديگري اعتقاد داشت 20 ميليون به دست اورد. به دست کس ديگري رسيد عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زينب اعتقاد داري اين پيامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز ديگه منتظر معجزه باش
    اجي اين کامنتو براي من گذاشتن چي کار کنم؟؟؟؟؟
    سلام مطلب زيبايي بود.
    البته شما هر مطلبي که در وبلاگتان ميگذاريد همه آنهايي که در پيام رسان آن لاين هستند تيتر مطلب شما را ميبينند و ميتوانند با کليک روي متنتان به وبلاگ شما بيايند . شما مطلب اشنايي با پيام رسان را بخوانيد سپس از طريق پيامهاي همه وارد پيام رسان شويد . موفق باشيد
    جناب ناشناس وجناب مهاجر از دوستان پيام رسان هستند . خانم نگار هم فکر ميکنم که باشد . بهر حال اگر بخواهي ميتواني از ناشناس بپرسي و جواب بگيري . البته وقتي آمدي متوجه ميشوي آنانکه خودشان را دختر معرفي کرده اند ممکن است پسر باشند و بلعکس . پس ديگر اين سوال از ناشناس بي مورد ميشود . خود منهم سه سالي است که در پارسي وبلاگ دارم اما چند ماهي است متوجه اين محيط شده ام . اين را هم بگويم اگر امدي و اسير اونجا شدي مرا لعنت نکني . خودمم اسير ( معتاد ) شدم و کلي وقتم را گرفته .

    سلام آقاي موسوي

    شما از محيطي که پارسي بلاگ تهيه ديده و نام اون رو پيام رسان گذاشته خبر داريد ؟

    در اين محيط که بعضيها نزديک به دو هزار نفر دوست دارن با کساني که آنلاين هستند گفتگو ميکنند . آنها براي هم درخواست دوستي ميفرستند و دوستانشان را بيشتر ميکنند . هر کس بخواهد متن هايي رو همراه با تصوير ارسال ميکند و دوستان ديگر راجع به آن موضوع با ايشان و با هم گفتگو ميکنند . طريقه مشاهده نظرات دوستان رفت و بازگشت به صفحه و چند طريق ديگر است . البته بايد قبلاً خدمتتان عرض کنم که هر کس به اين محيط خو گرفت دل کندن از آن برايش دشوار است و خودشان ميگويند که معتاد اينجا شديم و وقت زيادي ميگذارند . اگر مايل بوديد باز هم توضيح ميدهم .

    سلام چه تشبيه جالبي کردي خيلي خوشم اومد موفق باشي
    پاسخ

    ممنون كه بالاخره يه سري بمون زدي
    الهي و ربي من لي غيرك
    هر موقع هنگ كردم، سيم دلم اتصالي ميكرد يا از ويروس گناه در رنج بودم و يا....
    فقط تو بودي و بس
    قربونت برم خداجون كه هميشه آنلايني
    پاسخ

    اي ول بابا خلي جالب بود

    باز هم سلام

    اول شدم

    پاسخ

    تو آخرش ما رو كشتي و نگفتي كه چرا ناشناسي